poniedziałek, 14 maja 2018

Kamizelka zimowa Pet Like Shop

Dość długo poszukiwałam idealnego ubranka dla Lisa. Ktoś pewnie pomyśli, że jest ich dużo w sklepach zoologicznych więc co to za problem kupić? Otóż jest.. ceny ubranek są bardzo różne, jednak często nieadekwatne do jakości. Dla mnie ważne jest aby Lis czuł się swobodnie, nic nie krępowało jego ruchów, ubranko musi być ciepłe ale też nie może powodować przegrzewania się psiaka. I najważniejsze… nieprzemakalne!




Po wejściu do sklepu (Lady Fox w Łodzi) ujrzałam ubranka Pet Like Shop. Cudowne kolory, miły w dotyku materiał. Musieliśmy przymierzyć. Ku mojemu zdziwieniu rozmiar M idealnie pasował na długość i w obwodzie. Chwila zawahania co do koloru… i kupujemy. 
Co to za firma ? Cytując opis ze strony: „Petlikeshop powstał z miłości do zwierzaków. Jesteśmy oficjalnym i jedynym dystrybutorem na Polskę i Europę południowo-koreańskiej marki Sniff.”
Kamizelkę Sniff, którą kupiliśmy na pewno wyróżnia piękny kolor, materiał jest miły w dotyku i pomimo ocieplenia, ubranko jest lekkie (to też jest bardzo ważne, szczególnie dla małych psiaków). Wykonane bardzo starannie, każdy detal dopracowany. Lis czuje się w nim swobodnie, może biegać i szaleć bez obawy, że zaraz się coś odepnie albo podwinie (tak niestety mieliśmy z ubrankiem innej firmy). Nie ubieram psa, po to aby ładnie wyglądał. Dla mnie ubranka muszą pełnić określoną funkcję. Lisiak jest zmarzlakiem, a zważając na jego zdrowie… muszę go chronić przed przeziębieniami. Wiem, że w tej kamizelce będzie mu ciepło.  



Naprawdę jestem bardzo zadowolona z zakupu. A Lis nie tylko fajnie wygląda w ubranku Pet Like Shop, ale może też biegać i cieszyć się spacerami pomimo chłodnych dni!







🦊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz