wtorek, 15 maja 2018

Legowisko AngelBeds


 🎁PP Po 

Po dwóch latach od poprzedniego zakupu łóżeczka firmy Ekskluzywne legowiska dla psa AngelBeds przyszedł czas na nowy model – Minky. Z pierwszego legowiska byłam bardzo zadowolona i dlatego po raz drugi wybrałam tą firmę. Na stronie internetowej AngelBeds mamy do wyboru różne posłania dla psiaków. Oprócz tego mamy możliwość wybrania tkaniny, koloru zewnętrznego, wewnętrznego oraz koloru nici i czcionki napisu na łóżeczku. Czyli sami możemy zaprojektować legowisko dla naszego pupila ! 😍Bardzo dużym plusem jest też całkowita rozbieralność produktu, bez problemu zdejmujemy pokrowiec i pierzemy w 30stopniach. Po wcześniejszym łóżeczku wiem, że pomimo wielu prań z materiałem nic się nie dzieje Jest bardzo dobrej jakości 😊 Wypełnieniem jest kulka silikonowa, którą wystarczy tylko lekko ruszyć i bez problemu się układa. Łóżeczka są bardzo miękkie i nie odkształcają się, co zdarza się w przypadku tańszych łóżeczek innych firm. 



Ja patrzę na wygląd łóżeczka i jego wytrzymałość, Lisiak natomiast na miękkość i wygodę 😃 Dla niego im bardziej miłe i miękkie, tym lepiej. Całą noc przesypia w swoim nowym legowisku 💛 Oboje jesteśmy zadowoleni ! 🦊 Zapomniałam wspomnieć, że w ofercie AngelBeds znajdują się też m.in. kocyki i ręczniki. POLECAMY ! :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz