środa, 2 sierpnia 2023

Poduszka z wizerunkiem Twojego zwierzaka - Pawillows Premium

Gadżety – kto ich nie lubi ? Kto choć raz w życiu czegoś nie kolekcjonował ?
Pamiętam jak zbierałam kolorowe karteczki, kartki pocztowe (oczywiście z psami ! ), figurki z porcelany (tak, tak… też psy 😅 ). Aktualnie wolę jak na szafkach nic nie stoi… kurz się chociaż nie zbiera (ale to już można nazwać lenistwem). Wracając do gadżetów, w dzisiejszych czasach internet zasypuje nas mnóstwem kolorowych produktów, które sami możemy spersonalizować. Pomiędzy tymi popularnymi jak np. kubki ze zdjęciem, długopisy, albumy, etui na telefon, możemy znaleźć ciekawe perełki. I tutaj przychodzę do Was z recenzją baaaardzo fajnej rzeczy - poduszki! Ale nie takiej zwykłej, z wydrukowanym po prostu zdjęciem – tylko wyjątkowej poduszki od Pawillows z podobizną Waszego pupila !  

 Ale zacznijmy od początku. Jak zamówić taki produkt ?

1.      1. wchodzimy na stronę www.pawillows.com
2. w zakładce sklep wybieramy produkt ( my posiadamy poduszkę Premium)
3. wgrywamy zdjęcie pupila
4. wybieramy rozmiar poduchy (duży 40x25cm lub mały 25x17cm)
5. dodajemy do koszyka i kupujemy

Przed wysłaniem zdjęcia polecam dokładne zapoznanie się z instrukcją wyboru fotografii. Jeśli chcemy aby poduszka wyglądała realistycznie, to musimy spełnić parę kryteriów co do jakości i sposobu wykonania zdjęcia. Najlepsze zdjęcie, to takie gdzie nasz pupil jest dokładnie na wprost aparatu. Zdjęcie nie może być robione z góry, czy z dołu. Niestety zniekształca to zwierzaka i może popsuć efekt końcowy. Pamiętajcie też o odpowiedniej pozycji czworonoga na zdjęciu oraz o jakości fotografii. Instrukcja dostępna pod tym linkiem >>klik<<  

A jeśli zastanawiacie się, które foto wybrać albo macie inny problem z zamówieniem, to polecam skontaktować się z Pawillows. Nam bardzo pomogli ! 😊

Po tygodniu od zamówienia miałam już „drugiego” Lisiaka w domu. Byście widzieli moje zdziwienie jak zobaczyłam poduszkę. Rudy wygląda na niej jak prawdziwy ! Jakość zdjęcia – wielkie wow i do tego wielkość prawie Lisiaka 😁 Nadruk wykonany dwustronnie na zasadzie „lustrzanego odbicia”. Materiał bardzo przyjemny w dotyku (grubszy welur z delikatnym włosem), który możemy bez problemu prać w pralce w 40 stopniach. Posiada antyalergiczne wypełnienie, które nie ulega zniekształceniu i co najważniejsze nadruk nie jest po prostu naklejką, lecz bezpośrednio zabarwia włókna tkaniny. Dzięki temu otrzymujemy produkt, który zostanie z nami wiele lat. 

Poza tym mogę Was zapewnić, że poducha potrafi wywołać uśmiech 😊 Podczas moich urodzin organizowanych w domu położyłam poduszkę na kanapie. Tak jak się spodziewałam, większość gości wchodząc do pokoju mówiła „o jej! Myślałam/myślałem, że to Lisu !”. Nawet podczas robienia zdjęć w plenerze usłyszałam wiele miłych słów na temat poduszki. Na co dzień poduszka ozdabia nam sypialnie i śpię teraz nie z jednym Lisiem a z dwoma 💛 Będę dbać o nią aby została z nami jak najdłużej ! Jest po prostu świetna.

Firmie Pawillows gratuluję pomysłu ! Nigdy nie przyszło mi do głowy zrobienie poduszki z wizerunkiem własnego psa, nie widziałam wcześniej takich w internecie czy sklepie. Na pewno są osoby, które pomyślą, że to już przesada. Robić poduszkę z własnym psem, bo na co i po co. Ale mam nadzieję, że moja recenzja przekonałaby ich do zakupu 😊

Polecam, polecam i jeszcze raz polecam ! 😊

poduszka firmy Pawillows 

testowana w ramach Top For Dog 2023  


 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz