sobota, 14 września 2019

Skórzana obroża firmy SMART ANIMAL - test dla Top For Dog


W ramach plebiscytu Top For Dog otrzymaliśmy do przetestowania skórzaną obróżkę firmy Smart Animal. Wszystkie dotychczas kupowanie przeze mnie obroże dla Lisia wykonane były z różnobarwnych i szerokich taśm. Dlatego bardzo się cieszę, że mogliśmy sprawdzić zupełnie nowy dla nas produkt.

Firma Smart Animal tworzy wysokiej jakości produkty dla kotów oraz małych psów. Obroża, którą otrzymaliśmy pochodzi z kolekcji Prestige.



Pierwsze wrażenia ?
Śliczny kolor, bardzo miła w dotyku i niezwykle lekka. Wykonana została ręcznie z włoskiej skóry naturalnej, a każdy detal jest idealnie dopracowany.
Dodatkowym atutem są genialne Dogsy czyli wymienne elementy ozdobne. Nasz zestaw składa się z kokardki/muszki oraz Dogsa z wyjątkowym kamieniem wydobywanym tylko 
w Polsce (Krzemień pasiasty). Podczas zakupu do wyboru mamy jeszcze bandamkę oraz kołnierzyk w różnych kolorach. Taki mały dodatek, a tak bardzo nas ucieszył (choć głównie to mnie a nie Lisia). Wystarczy chwila i możemy odmienić naszą obrożę. Niby posiadamy tylko jedną, a możemy tworzyć różne wariacje kolorów i wyglądu. Uwielbiam !
Elementy ozdobne umieszczone są obok zapięcia smyczy poprzez co na spacerze znajdują się zawsze na karku i cieszą nasze oczy <3 A gdy chcemy mieć eleganckiego modela do zdjęcia to przekręcamy obróżkę do przodu 😉 

Podczas szykowania się na pierwszy spacer pomyślałam o tradycyjnym zapięciu. Naszły mnie wtedy czarne wizje plączącej się sierści Lisiaka i długim zapinaniu/rozpinaniu obroży. Ostatnio kupowałam tylko taśmy z szybkim i modnym, plastikowym zatrzaskiem. Jak się okazało niepotrzebnie panikowałam. Zapięcie obroży zajęło mi dosłownie chwilę, nie było żadnych problemów nawet z dłuższą sierścią. Dopiero teraz doceniłam tradycyjną klamerkę i to, że jej wygląd dodaje elegancji każdej obroży.


Pomyślicie, a co z adresatką ? Gdzie ją zapiąć ?
Otóż tutaj kolejne miłe zaskoczenie. Firma Smart Animal przygotowała program „Zaginiony – Znaleziony” (dotyczący produktów z kolekcji Prestige). Od wewnętrznej strony obroży znajduje się wypalony laserowo numer identyfikacyjny (każda obroża posiada swój) oraz kontakt do firmy Smart Animal. Jeżeli ktoś odnajdzie naszego zwierzaka, zadzwoni pod wskazany numer telefonu i poda kod natychmiast właściciel zostanie o tym fakcie poinformowany.
Po zakupie możemy również zarejestrować produkt na stronie producenta. Otrzymujemy wtedy wiele korzyści i specjalnych promocji przygotowanych dla klientów sklepu. I co najważniejsze zyskujemy dożywotnią gwarancję na zakupiony produkt. Czy to nie brzmi świetnie ?

Jest mi niezmiernie miło, że firma Smart Animal wybrała nas do testów i powierzyła w nasze ręce (i łapki) swój produkt. Dzięki temu zmieniło się moje myślenie na temat obroży dla psiaków. Do tej pory nie przywiązywałam wagi do elegancji i jakości wykonania. Ważny był tylko aspekt koloru i niebrudzącej się taśmy. Teraz szczerze się przyznam, że pokochałam produkty ze skóry. Za każdym razem gdy mam obróżkę Prestige w ręce to podziwiam jej jakość wykonania, idealne dopracowanie każdego szczegółu, elegancję no i urocze dogsy !

P.S. Właścicielu, który po przeczytaniu recenzji pomyślałeś , że to obroża tylko dla delikatnych i niebrudzących się piesków powiem Ci, że jesteś w błędzie ! Nasza obróżka przetrwała nie jeden deszcz, moczenie w wodzie oraz „panierkę” z piasku. Naprawdę nic nie jest w stanie jej zaszkodzić. Nadal wygląda jak nowa !  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz