piątek, 20 października 2023

OFiuFiuPl- zakupy i recenzja - Top For Dog 2023

Jako ambasadorzy Top For Dog 2023 do tej pory testowaliśmy produkty dla psów, a dziś dla odmiany zapraszamy Was na „wycieczkę” po sklepie OFiuFiuPL.

Zakupy, zakupy… no kto ich nie lubi ? A jeszcze zakupy dla pupila ? uwielbiam! Czasem śmieje się, że
w ciągu miesiąca więcej paczek przychodzi z rzeczami dla Lisiaka niż dla mnie. W dzisiejszych czasach o wiele wygodniej jest usiąść przed laptopem czy włączyć apkę w telefonie i zrobić zakupy. Niestety w stacjonarnych sklepach zoologicznych wybór asortymentu nie jest tak duży jak w internecie. Większość rzeczy, które Lisiak używa jest po prostu niedostępna albo musiałabym przejechać sporo kilometrów do paru miejsc aby wszystko kupić. Na szczęście dziś na ratunek przychodzi nam internet i sklepy online, a jednym z nich jest OFiuFiuPL i do niego dziś Was zapraszamy. 

Aby dokładnie ocenić dla Was sklep otrzymaliśmy bon na zakupy. Więc nie pozostało mi nic innego jak dokładnie przejrzeć ofertę i ponieść się fali zakupów.

Po wejściu na stronę ukazuje nam się reklama aktualnych promocji oraz super ofert. I wiecie co ? Zadziałało. Kolorowa reklama zabawek od razu mnie do nich zachęciła 😉 Także już można się spodziewać co zamówię…

Według mnie strona sklepu jest bardzo czytelna, ma fajny podział na kategorie, osobno wyróżnione nowości oraz aktualne promocje np. w zestawie taniej. Ale jeśli ktoś nie może się odnaleźć to na dole strony znajdziemy dodatkową opcję „mapa strony”,  gdzie po jej kliknięciu pojawi nam się bardzo dokładny podział produktów. Sama skorzystałam z tej funkcji aby dokładnie przejrzeć asortyment sklepu. Pierwsze wrażenia ? Duży plus za różnorodność produktów! Myślę, że to bardzo wyróżnia OFiuFiuPl spośród innych sklepów. Większość stawia niestety na zasadę im więcej tym lepiej, nie zważając na to, co wprowadzają do swojej oferty. Czy to jest dobre dla środowiska, czy na pewno bezpieczne dla naszych pupili? Tutaj mamy wszystko dokładnie przemyślane! Gadżety naprawdę bardzo dobrej jakości, karmy/przysmaki, które słyną z bardzo dobrych składów, a zabawki niespotykane w stacjonarnych sklepach.  Wyjątkowy asortyment !  

Założyłam konto i zabrałam się za zamawianie. Zakładanie konta oczywiście nie jest obowiązkowe ale dzięki niemu możemy m.in. na bieżąco sprawdzać realizację zamówienia, mieć późniejszy podgląd wszystkich dokonanych zakupów, dodawać produkty do „schowka”, złożyć ewentualną reklamację oraz brać udział w programie lojalnościowym.

Zbieranie punktów ? Mało kto się przyznaje ale wiadomo, że to lubimy. Ja bardzo doceniam taką dodatkową możliwość zamiany każdej wydanej złotówki na punkty. A OFiuFiu oferuje nam możliwość późniejszego płacenia za zakupy punktami. Ich stan i przelicznik na złotówki mamy cały czas dostępny po zalogowaniu się na konto.

Zakupy ? Bardzo proste. Wybieramy, dodajemy do koszyka i zamawiamy. Aktualnie do wyboru mamy wysyłkę kurierem, dostarczenie do paczkomatu oraz osobisty odbiór w Krakowie. Dodatkowo w koszyku widzimy planowany czas realizacji zamówienia, mamy możliwość zmiany koloru produktu itp. Sprawdzamy poprawność wszystkich danych, wybieramy rodzaj płatności, opłacamy zamówienie
i gotowe 😊 Na stronie znajduje się informacja o wysyłce w max 48h roboczych ale w większości przypadków jest to o wiele szybciej. My mieliśmy zakupy w domu już następnego dnia.

Co zamówiliśmy ?

Tak jak wspomniałam na początku moje serce skradła reklama zabawek i to w tym kierunku zrealizowaliśmy nasze zakupy. Niestety nadchodzi najgorsza pora roku dla mnie i Lisia czyli zima. Kochamy ciepło, długie wieczorne spacery, a to aż do wiosny będzie niemożliwe. Więc szukałam ciekawego zajęcia na ten ciężki dla nas czas 😊

Pierwszy wybór to „mata węchowa w żółwim tempie” firmy DogLemi.

Wiadomo, że najlepsza zabawa, to wspólna zabawa. A jak w grę wchodzą jeszcze smakołyki to dla Lisiaka największa radość ! Od dawna korzystamy z mat węchowych ale ta jest zdecydowanie największa, ma aż 71 x 51 cm co przy Lisiaka wielkości robi wrażenie. Karmę możemy chować w dużej ilości zakamarków, nie tylko na „skorupie” żółwia ale również na łapkach czy ogonie. Mata uszyta jest z miękkich, polarowych pasków, a dodatkowo posiada wszyte piszczałki. Duży plus za antypoślizgowy spód. Kiedyś kupiłam mniejszą matę, która od spodu nie posiadała nic antypoślizgowego i jeździła po całej podłodze, a to niestety zniechęcało Lisiaka do zabawy. Tutaj mata ani drgnie, a Lisiak może swobodnie węszyć i szukać jedzenia w zakamarkach. Szczerze powiem, że to nasza ulubiona mata ! 😊 Lisiak nie niszczy zabawek więc żółw pozostanie z nami na długo. A przy większym zabrudzeniu możemy matę bez obaw wyprać w pralce. 


Nasz drugi wybór to Eat Slow Live Longer PUZZLE RECTANGLE czyli tzw. zabawka na inteligencję dla psa.  

Powód zakupu ? Ten sam co wcześniej, czyli chęć zajęcia głowy Lisiaka i zmęczenie go bez wychodzenia z domu 😊 A uwierzcie mi, że taka zabawa potrafi rozładować nadmiar energii i wyciszyć emocje. Wystarczy pochować smakołyki i gotowe ! Lisiaka nos wchodzi wtedy do akcji, a przy okazji ćwiczy swój umysł i precyzję ruchów. Zanim „rozgryzł” o co chodzi musiał się trochę nakombinować. Niestety z każdą zabawą idzie mu to coraz szybciej… mały spryciarz 😉 Zabawka wykonana jest z tworzywa pochodzącego z recyclingu, zmieszanego z pyłem drzewnym – fajnie, że ograniczamy produkcję plastiku. Gumowe nóżki zapobiegają przesuwaniu się zabawki po podłodze, a po zabawie bez problemu możemy ją umyć ręcznie np. płynem do mycia naczyń 😊

Mam nadzieję, że choć trochę Was zaciekawiłam i zachęciłam do zakupów w sklepie OFiuFiuPl. Wchodźcie, sprawdzajcie produkty i zamawiajcie. Naprawdę bardzo polecam ! 

Recenzja w ramach Top For Dog 2023  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz