środa, 18 października 2023

Legowisko Moni - Amiplay - Test dla Top For Dog 2023

Czy istnieje idealne legowisko dla psa ?

Według Lisiaka musiałoby być miękkie, z miłego materiału, z wygodnym wypełnieniem i jak największe. Ja dodałabym od siebie zdejmowany pokrowiec i niebrudzący się materiał.

Dlatego dziś przedstawiam Wam pasujące do powyższego opisu legowisko z kolekcji Moni od Amiplay. To nie pierwszy nasz produkt tej firmy i po raz kolejny jesteśmy bardzo zadowoleni ! 

Dla Lisiaka zamówiłam rozmiar M oraz kolor zielony. Dodatkowo mamy drugi pokrowiec w kolorze żółtym.

Przy zakupie do wyboru są trzy rozmiary:

- S: 58 cm x 42 cm x 20 cm

- M: 68 cm x 46 cm x 21 cm

- L: 78 cm x 64 cm x 22 cm

Oraz kolory:

- beżowy,

- żółty,

- granatowy,

- zielony,

- grafitowy.

Także naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie ! 😊

Po otrzymaniu zamówienia zdziwił mnie mały rozmiar paczki, aż zaczęłam się zastanawiać czy dobry rozmiar zamówiłam. Na szczęście, to kwestia bardzo dobrego zapakowania: wypełnienie osobno, pokrowiec osobno. Więc czas na składanie legowiska ! Tutaj wbrew pozorom sprawa bardzo prosta, nie mamy żadnych ekspresów, guzików itp. Po prostu rozkładamy odpowiednio elementy i wkładamy do pokrowca. Od spodu wszyte są specjalne gumki, które bardzo dobrze trzymają wypełniacz. Chwila, moment i gotowe 😊


Jak dla mnie najważniejszą zaletą tego legowiska jest jego całkowita rozbieralność. Pamiętam czasy gdy kupowałam zwykłe „łóżeczka” dla Lisia a później męczyłam się z włożeniem ich do pralki. Oczywiście zawsze się zagniotły, wypełnienie się poprzesuwało, a czas suszenia ? Dramat ! Dlatego doceniam baaardzo możliwość zdjęcia pokrowca, wrzucenia do prania i po sprawie. Poza tym dzięki temu przedłuża nam się żywotność materiałów. Nie pierzemy, nie moczymy wypełnień więc po prostu się nie zużywają i nie odkształcają. Dodatkowo jeśli pokrowiec się zniszczy lub zwyczajnie znudzi nam się jego kolor, to zamawiamy nowy i po kłopocie 😊 Nie musimy już kupować całego zestawu, co jest o wiele tańszą i szybszą opcją zmiany. My mamy dwa pokrowce więc jeśli jeden będzie w praniu, to założę drugi i Lisiak może cały czas cieszyć się legowiskiem 😊 

Materiał z jakiego wykonany jest pokrowiec jest bardzo wytrzymały. Lisiak korzysta z legowiska na co dzień i nie zauważyłam żadnych uszkodzeń, zadrapań itp. A czasem uwielbia pokopać sobie w łóżeczku, wyrzucić wewnętrzną poduchę, podrapać, powygłupiać się. Ot taka zabawa 🙈 Na szczęście legowisko wszystko wytrzymuje i nawet nie musiałam go jeszcze prać. Aktualnie używamy wersję zieloną, a żółta czeka na swoją kolej 😊 Myślę, że nawet w przypadku jaśniejszej żółci nie będzie problemu z plamami. Jeżeli pojawia się małe zabrudzenie, to wystarczy przetrzeć wilgotną ściereczką i wszystko znika.

Lisiak w ciągu dnia śpi zawsze w legowisku, dopiero w nocy skrada się do sypialni. Odkąd ma legowisko Moni to coraz częściej spędza noc tylko w nim. Zamówiłam mu trochę większy rozmiar niż byłby zalecany, więc może rozłożyć się wygodnie i spać. A jak dodatkowo przykryję go kocykiem to jest wtedy najszczęśliwszy! Wypełnienie wewnętrznej poduszki jest bardzo wygodne, miękkie i co najważniejsze nie odkształca się. Wystarczy, że przy odkurzaniu wyjmę poduszkę, parę razy nią potrząsnę i jest jak nowa 😊

Czy polecamy ? Ależ oczywiście! Na rynku dostępnych jest wiele modeli legowisk, w różnych rozmiarach, kształtach, wykonanych z różnych materiałów.. Producenci przeganiają się w pomysłach aby tylko przyciągnąć klienta. Jak dla mnie najważniejszą cechą jest funkcjonalność, zadowolenie pupila i oczywiście wygląd. Tutaj mamy wszystko w jednym, więc czego chcieć więcej ?

Legowisko przetestowane w ramach Top For Dog 2023.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz